tiistai 3. huhtikuuta 2012

Oot nuori ja rauhaton sydän, kyllästynyt tähän kuolleeseen kylään.



Huhhuh oon niin kyllästyny tähä sairastamiseen! Oon ollu kohta 2 viikkoa kipeenä, ja ehin olla huimat 2 päivää terveenä ni eiköhän iske kauhee kurkkukipu :I Hitto alkaa mennä iha oikeesti hermo. Oon parantanu ton koulun käynnin kanssa iha huimasti, nyt ei oo tullu läheskä nii paljo poissaoloja mitä aikasemmi ja oon saanu kurssejaki suoritettua, oon ylpee kyllä itestäni tosa asiassa :] Kröhöm.. Nyt kyllä pitäis lukee enkun ja matkailuelinkeinon kokeesee, mut ei nyt just inspaa ku kippee olo. Pitäis viellä jaksaa raahautua suihkuu... Omg..

Ainii tosiaa nyt oon saanu uuen koneen ni joudan postailee tänne vähä useemmi :) Voisin tähä loppuu laittaa muutaman hyvän biisun ja sitte muutaman päivityksen mun pärstästä! Jukka Poika - Älä tyri nyt & Petri Nygård - Märkää & Yön Polte - Tyttö sinä olet meritähti



täsä viimeses on kyllä hyvä toi laatu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti