maanantai 9. tammikuuta 2012

Nice day.

                       

Oho oon tosi ylpee itestäni, että jaksoin raahautua tänään jopa kouluun! Tänää ei oikee muuta ihmeellistä oo tapahtunukkaa koulussa 12 asti sit kämpille. Mun oli tosiaan tarkotus siivota, mutta melkee siivosinkin .. Kiitos tästä rakkaan poikaystäväni joka tuli nukkumaan ja nukahin itekki sit siin samalla. :'D 

Miks mulla ei oikeesti inspaa yhtää toi matkailu.. Okei en kyllä yhtään ihmettele, koska se on niin perseestä, että ei sitä voi kukaan jaksaa! Hope so, että yhteishaussa pääsen sinne kokkipuolelle! Tosiaan kullalla oli tännää autokoulu ja sitte ite tulin mun veljen luokse. Pakko myöntää, että tuo sen pienempi misukka on kyllä niin söötti. (: 
Ja viimeseks.. En jaksa oottaa sitä, että ne mun pidennykset ja vaatteet tulee, ärsyttää nää hiukset ku ne ei sit kasva vaikka mitä kokeilis.. Mutta onneksi ne tullee keskiviikkona :) I'm happy now! Ei mulla muuta. Kuvia tosiaan en tähä saanu, koska ei oo omaa konetta joten postaus on vähä jääny, AGAIN..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti